דף הבית | מתן חסות | ספרים וקורסים
כנס itSMF 2007 בישראל - מהצלחה - להצלחה גדולה יותר


פורום itSMF ישראל חזר על ההצלחה בשנית: הכנס השנתי השני היה הצלחה עצומה: למעלה מ 430 אנשים, מבכירי ה IT הישראלי, התאספו כדי להאזין לסיפורי ההצלחה של יישום מתודת ITIL בארץ, ולחידושים שמתרחשים בתחום. הדגש המרכזי בכנס הושם על הקמת בסיס מידע מרכזי לכלל הרכיבים המנוהלים ה-CMDB הלב הפועם של ה IT.

ומה כל כך מיוחד בפורום itSMF שהביא להצלחה שכזו? שהרי מדובר בהתארגנות התנדבותית של אנשים שבאמת חושבים שמתודת ITIL יכולה לעשות טוב לעסקים שלהם. אנשים שלמדו וראו את היתרונות שמביא אימוץ המודל, ולמרות שאין מאחוריהם גוף עסקי שדוחף אותם, ובכל זאת כולם נרתמו, ותרמו להרמת כנס של שיתוף ידע בנושא מורכב וקשה במיוחד למנהלים הישראליים.

השנה בכנס הושם הדגש על הצגת סיפורים אמיתיים היישר מפיהם של מנהלי IT מארגונים שכבר נהנים מהיתרונות של ITIL. בראשם מר מרדכי ששון מבנק לאומי שהציג במליאה את חזון "ניהול השירות" ואת הצדדים המעשיים של הקמת CMDB בבנק. כמו כן הציג זיו כספי את חמשת הצעדים המעשיים להקמת מערך ניהול התצורה בבנק, ובני קמין, הארכיטקט של פרוייקט זה הסביר מדוע ה-CMDB הוא למעשה הלב הפועם של ה-IT. עוד הציגו בכנס נציגי פלאפון, אמדוקס ורנדום-לוג'יק, אשר סיפרו על ההצלחות של יישום ITIL אצלם. במקביל הציגו חברות את הפתרונות שלהם לעולם ITIL, חברות כגון CA, IBM, BMC, HP ושיתב תוכנה.

ושוב המסר של כולם היה ברור: כדי להשיג יתרון תחרותי על המתחרים יש לשפר את השירות. וכדי לשפר את השירות צריך IT שיודע לתת שירות טוב יותר לארגון. השיטה להשיג שיפור שכזה נמצאת במתודת ITIL. ארגונים שיזדרזו לאמץ את המתודה ישיגו יתרון על המתחרים.

והצלחה נוספת נרשמה במהלך הכנס: לפורום itSMF הישראלי הצטרפו 20 חברים! הפורום בארץ מונה כעת 220 איש, ובכך אנו מצטרפים לפורום הגלובאלי שמכיל 70,000 חברים ב-44 מדינות.

Conference collage


כל המצגות של כנס itSMF 2007 בישראל. לצפייה והורדת המצגות - הכנס לכאן.

התמונות שצולמו בכנס itSMF 2007 בישראל. לצפייה בתמונות מהכנס - הכנס לכאן.



הצעה לתמיכה בעמותה


  itSMF Israel 2008
דף הבית | ספרים וקורסים | www.itSMF.com