דף הבית | מתן חסות | ספרים וקורסים
כנס itSMF-2008 - בסימן הגברת הרווחיות


הכנס השנתי השלישי של פורום itSMF התמקד בהצגת ההצלחות של שיטת "ניהול השירות ב-IT" כגורם להגברת הרווחיות של הארגון כולו . באווירה נינוחה התכנסו כמה מאות אנשי IT, מבכירי המשק בארץ, כולל מרצים מומחים בתחום אשר הגיעו במיוחד מחו"ל, ושמעו סידרה של הרצאות כיצד הופכים את מתודת ITIL לתועלת ממשית לארגון.

את הכנס פתח נשיא פורום itSMF הישראלי - בני קמין מחברת I-til Consulting, והשווה את הרווחיות שניתן להשיג מ-ITIL לרווחיות שהשיג בזמנו בעת יישום מערך ERP במפעל תעשייתי בו עבד . לאותם מודולים של ERP שמסייעים לנהל ייצור מוצרים ברווחיות יש מקבילים במודל של ITIL, שיישומם מביא לרווחיות רבה ל-IT.

אורח הכבוד של הפורום - יאן וון-בון מ-itSMF הולנד, הציג את המשנה שלו המתבססת על 19 שנות ניסיון בעולם "ניהול השירות", ובמרכזה 3 נושאים שיביאו להשגת רווחיות: (1) להתמקד בתהליך אספקת השירות , ולא בטכנולוגיות התומכות בתהליך, (2) לנצל ניסיון של מומחים על מנת לפשט את התהליכים המורכבים של ITIL, (3) לנקוט בגישה של צעד-אחר-צעד, ולהתחיל רק בתהליכים שמביאים תועלת ורווחיות מהר.

אורח נוסף מחו"ל היה סיימון אדמסון מחברת IBM, ארה"ב, שהציג כיצד בעזרת ניתן לפשט את הדרך להשגת רווחיות בעזרת ITIL והכלים התומכים בתהליכי ITIL.

באי הכנס קיבלו את החוברת "מבוא כללי ל-“ITIL V2 בשפה העברית המכילה תקציר של ITIL ותורגמה לעברית ע"י וועדת תוכן ופרסומים של הפורום. כללי חברי הפורום זכאים לקבל חוברת זו בחינם, כחלק ממגוון השירותים לחברים.

המושב הראשון התמקד בתועלות של מתודת ITIL לארגונים


ראשון עלה עודד שחר, מנהל פרוייקט Continuity Management של חברת צים . עודד הציג את פרוייקט הקמת מערך ההיערכות לחירום , שבוצע בצורה מלאה בהתאמה למתודת ITIL. עודד הציג והדגיש את החשיבות של תהליכי העבודה להיערכות לחירום ככלי שמבטיח אספקת רמה גבוהה של שירות ללקוחות ה-IT בחברה וללקוחות צים.

אחריו הציג שי עובדיה מחברת Matrix את היכולות שלהם להגיע לתועלות מהירות (Quick Start) בעזרת שיטות העבודה והכלים של BMC התומכים במתודת ITIL.

את המושב הראשון סגר חבר הפורום גלעד ירון מ-Secoz אשר הציג את הכלים של CobIT כמנגנון המסייע ליישום ITIL.

המושב השני התמקד ברווחיות שמביאה שיטת "ניהול השירות ב-IT"


המושב נפתח ע"י אריה עמית מחברת EDS. אריה הציג את השימוש ארוך השנים שעושה חברת EDS במתודת ITIL כשיטה מחייבת לניהול ה-IT בתוך אתרי EDS. אריה הראה כיצד הרווחיות שמביא יישום ITIL מהווה מנוף להרחבת עסקי EDS בארץ ובעולם.

אחריו הציג אייל הרמן מחברת Oblicore את הכלי לניהול פורטפוליו השירותים, וכיצד בעזרת כלי זה ניתן להגביר את רמת השירות והמצויינות ולהאיץ את הרווחיות של הארגון.

את הכנס סגר מייק ריזנפלד, מנהל התשתיות של בנק הפועלים . מייק הציג כיצד יישם הבנק את תהליך ITIL Service Management במחלקת תמיכה ובקרה (ה-Service Desk) של הבנק . מייק הציג כיצד היישום של ITIL הביא לרווחיות ברורה בתפעול מחלקת התמיכה , במקביל להגברת שביעות הרצון של הלקוחות. מייק הציג גם את הסיבה לבחירתם להיכנס להסמכת ISO 20000, ואת התהליך שהם עברו בדרך להסמכה.

קולאג' תמונות מהכנס

Conference collage


כל המצגות של כנס itSMF 2008 בישראל. לצפייה והורדת המצגות - הכנס לכאן.

התמונות שצולמו בכנס itSMF 2008 בישראל. לצפייה בתמונות מהכנס - הכנס לכאן ולכאן.



הצעה לתמיכה בעמותה


  itSMF Israel 2008
דף הבית | ספרים וקורסים | www.itSMF.com